Etykiety

sobota, 7 lipca 2012

2012 - Czerwiec

NIDZICA
(21-24.06.2012)

Jak co roku w czerwcu pojechałam do Nidzicy na Międzynarodowy Festiwal Fantastyki organizowany przez SOLARIS. Jak zawsze było super - przyjechał Nik Pierumow i David Weber. Była wystawa Maćka Garbacza, który przywiózł do Nidzicy kawałki Wszechświata, było podziwianie gwieździstego nieba o północy nad jeziorem z Leszkiem Błaszkiewiczem, był koncert Roberta Letkiewicza z niesamowitym chórem i byli superfajni ludzie:-)
Nik Pierumow
Wernisaż Maćka Garbacza
 Lech Jęczmyk
Przygotowania do koncertu Roberta Letkiewicza
 Małe artystki
Na dziedzińcu Nidzickiego zamku
 Kalbornia

2 komentarze:

ivna pisze...

Iwo widzę ,że lubisz zielenie, już wiem :) co wymyślę, to potrwa, ale na początek możliwe, że prześlę Ci rysunki. Masz interesującego bloga, nie wiem dlaczego ciekawe i godne uwagi blogi mają czasem tak mało obserwujących, raz usłyszałam,że ludzie lubią patrzeć a nie czytać,smutne.Jak mogłabym coś dodać usuń sobie te literki które należy w pisywać przed komentarzami, które podobno są po to aby udowodnić,że nie jest się automatem, podobno też to obrazkowców zniechęca do komentowania, a tak ciekawie tutaj.A swoją drogą po co coś udowadniać, automatem też należy czasem być np. prać, prasować, miksować, szyć nikt lepiej tego nie zrobi niż automat :).

IwoX pisze...

Ivna,
Powiem Ci szczerze, że nawet nie wiedziałam, że mam te literki;)
Taki ze mnie blogger;)
Postaram się je usunąć, jak będę potrafiła, bo to też nie jest pewne. Dziękuję za radę!
Cieszę się, że do mnie trafiłaś, bo dzięki temu, ja trafiłam do Ciebie:) Różnie się układają czasami te internetowe ścieżki, o czym nie raz już się przekonałam:)
Pozdrowienia serdeczne!